ny design

hej hallå
har inte skrivit på länge för det har inte hänt så mycke
vi filmar lite nu och vi klipper varje dag
jag kan inte säga vilket datum långfilmen kommer
för det kan ju hända något och jag vill inte göra er besvikna
jag sitter mest hela dagarna efter skolan och photoshopar och spelar
den här veckan har vi haft elevens-val
men jag fick idrott mitt 3 val
det var jätte jobbigt
och i morgon är det ängsmo skidan
vi ska åka en mil på längskidor
jag tror att ja kommer att
jag kommer att vara sist och chilla
har ni sett ny design!
vad tycker ni är den bra?
kommentera och skriv vad ni tycker är ni snäll
hejdå//benjamin

Kommentarer
Postat av: IDAAA

skit snygg! :))

HÖH,. .

2010-03-04 @ 17:03:45
URL: http://bauwtakladd.blogg.se/
Postat av: Tom Wallich

NICE

2010-03-04 @ 17:12:58
Postat av: julia

snygg :DD

2010-03-04 @ 17:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0